Gääääsp!



Shit vad jag tryckt i mig onyttigheter precis! Men å andra sidan ahr jag faktiskt varit ätteduktig i över en vecka så just idag kändes det ändå ganska så okej! Men imorgon är det ordning och reda igen!

Träningen gick ruskigt lätt idag och det kändes riktigt bra! Sen nu  eftermiddag så hämtade apan Maria upp mig! Som vanligt blev det en del galenheter, och god mat och många många goda skratt! Saknar dig din apa sluta jobba dag :P

Så nu sitter jag härhemma och häckar lite innan jobb, ska infinna mig på Etage ikväll igen, sen är det helg och då jobbar jag i baren på kb =)

Jag och Maria diskuterade kärlek idag, och det fick mig att fundera på en kille som flyttade, och nej det är inte den ni tror! Han var himla kär egentligen, jag vet inte om han var intresserad eller så men jag tror vi hade funkat ganska så bra ihop faktiskt. Söt var han dessutom också ;P Aja, jag lär aldrig få veta det men ändå.. en liten underlig tanke som slog mig sådär!

Over and out!

P.S Bjöd på en ego bild, hoppas ni inte misstycker :P D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0