Iphone here I come!



Ja idag känns det verkligen som vår och det är ju bara såååå underbart!!! Jag har till och med plockat fram min "skinnjacka", det är då man känner av våren :P.

Var på möte idag och det kändes ändå  bra, därefter begav jag mig till triangelnför att förnya mitt abonnemang, min telefon har ju varit helt knas den senaste tiden, bara hänger och har sig! Så därför kändes det som att det var dags, så nytt abonnemang och ny telefon! Nu kommer jag vara lika häftig som alla andra, jag ska ämligen ha en Iphone *grupptryck*. Tråkigt nog får jag inte den förrän på måndag eftersom dem inte hade den inne, fast jag överlever nog några dagar till med min gamla!

Skulle egentligen tagit mig ett pass på gymmet, men huvudet har gått på högvarv nu några dagar och jag sover väl inte så himla bra heller, så därför skippar jag det idag och har faktiskt planer på att gå igenom skafferiet idag, å rensa lite! Sen ser det ut som om jag får underbart besök innan jag ska jobba på Etage ikväll!

Till skafferiet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0