Magpass

Idag har jag i vanlig ordning varit nere på gymmet, en timmes hårdträning med kondis och mage som avslutades med en underbar strech =)

Så nu återstår bara en gudomlig dusch, därefter lite käk och sen ska jag väl städa.. inte så farligt mycket att städa undan idag, mest tråkig disk som vanligt. Mamma kom upp här igår och sa att det såg ut som om jag haft värsta röjjarfesten haha! Så jag antar det måste bort idag, imorgon kommer jag nog inte spendera så mycket tid hemma!

Jag älskar Jason derulos låt watcha saying.. man nästan dör i sticket! Gaaaah! I don really want you to leave me! Varför kan ingen göra en sådan låt till mig? Haaallå? Haha, fast jag kanske ska bli tillsammans med någon först ;P

Aja, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0