Rock that body

Fortfarande en klasslåt av Black eyed peas, så den måste nämnas om och om igen...!

Uppe tidigt idag igen, drygt halvsju tror jag och tja... jag hade kanske inte gått upp så tidigt själv men nu var det någon annan som skulle upp tidigt idag så jag sympati går upp, fan vad snäll jag är! Men ja, det ska nog erkännas att jag är ganska så seg, plus att hissen inte funkar så jag får extra mycket motion för tillfället... Men men men... Gosh!

Ska strax klä mig, ska ner till pappa och vara hundvakt medan han och mamma fixar grejer i Stigs gamla lägenhet! När jag kommer hem blir det gym och sedan blir det förhoppningsvis lite indisk mat,tror jag tjatat om det i drygt en vecka, ser ut som om John tänker offra sig så yeeeey!

Aja.. Peace out så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0