Slutfestat



Då var min födelsedag färdigfirad för iår, blev en hel vecka med firande, nästan som om jag skulle nollat haha! Men men, det har varit en rolig vecka och utgången igår var underbar! Verkligen ett stort tack till alla underbara människor som kom och firade mig igår, fan vad kul jag hade! Ni är bäst! Jag saknade några av er härhemma, en del av mina underbara kollegor träffade jag på jobb (Etage), andra jobba! Men tack!

Idag harj jag hunnit kränga 1½ pizza hemma hos mamma, gått hem och chillat lite, har satt på en av Little Britain boxarna.. jag är beroende jag vet! Men jag äääälskar det så mycket haha!

Ser ut att bli en lugn kväll, tror inte jag orkar annat idag faktiskt! Mene ja v hörs av senare eller imorgon! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0