Träning efter jobb



Ja det trodde jag att jag skulle göra, inte för att jag egentligen orkade, men kände att jag lika gärna kunde göra det nu när jag ändå kommit hem. Så på med träningskläder och fram med vattenflaskan, ta hissen ner och in genom entrén... Nej men då kan man heeelt plötsligt INTE träna under nätterna för tillfället för där är något tekniskt fel... Istället kan man ju ta sig till kronborg... som ligger för långt bort nu. Nej tack! Så den nattliga träningen sket sig... Aja! Något ska man väl ha att gnälla för! Tur jag tränade innan idag i alla fall, får ta ett nytt träningspass imorgon innan jag åker ner till pappa!

I övrigt var det en ganska så händelserik kväll på jobb, även om den var ganska seg i sig! En tjej tuppa nästan av eller ja hon gjorde väl det, jag såg inte henne själv. Så hennes kompis fick ringa efter ambulans, men det slutligen kunde hon i alla fall resa på sig och gå med ambulanspersonalen ner, strax därefter utbröt en catfight mellan två tjejer, så personal fick ingripa, men det löste sig också tillslut och förhoppningsvis tog det inte så illa!

Ja för mig gick det väl sådär, låg 500 back ett bra tag där men lyckades slutligen vinna tillbaka det tack och lov! Så jag slutade på några hudnra plus! Skönt eftersom jag hatar att förlora!

Jaha nej dags för sängen nu väl, sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0