ZzzzZzzz



Verkar inte bättre än att jag ligger inne med ett förkylningskit i kroppen igen... Jag är så otroligt skl fast jag sov nästan tolv timmar inatt! Inte bra det här, så istället för gymmet blev det till att ligga hemma och vila upp sig innan jobb!

Innan jag kom på att jag mådde sådär halvkasst blev det en tur till Burlöv center med mamma och därefter Svedala Outlet. Hittade väl inte sådär supermycket just idag men ett par snygga örhängen och ett par nya solbrillor hann det bli! Yeeey! När jag börjat bli lite nördigare med mitt bloggande ska jag lägga upp bilder på dem... men tills dess får ni nöja er med reklambilder från andra sidor som inte ens påminner om de jag köpt ;P

Nu blir det soffan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0