Back to work

Då var den lediga dagen över och jag började tidigt idag 06.15. Tur man la sig vid tio igår annars hade jag känt mig helt död idag. Men allt har gått bra!

Dock är jag lite konfunderad över hur tusan torktumlarn fungerar.. Där står nada och ja... där är en handduk kvar så jag satte igång den och hoppas på det bästa. Annars får Robban visa mig när han kommer. Jag menar en torktumlare utan instruktioner.. hur tusan ska man veta? Men man testar sig fram och hoppas man inte pajjar något!

Hade nästan lite ont i halsen imorse när jag vaknade :|, så vi får se om det blir någon träning idag. Sen efter jobb ska jag hem och tvätta lite. Drygt men lika bra att ta tag i det när man ändå slutar tidigt. Annars blir de superberg och det är det ingen som orkar med.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0