=)

Då var helgen strax över och imorgon väntar en ny jobbvecka, denna dock liiite längre än normalt. Men det ska jag nog fixa! Man ska ju egentligen undvika att tänka så, så det får jag göra!

Söndagskvällen har bjudit på lite myspys med John och Kola. Kollat lite tv och tagit en kvällspromenad. Men nu gick han och la sig, och jag kände att det inte var sovedags riktigt än, jag börjar ju trots allt inte förrän halv två imorgon.

Just det, såhär såg en av de tre flanellskjortorna ut som pappa fick idag:



Sen fick han en blå och en röd också, ja jag vet kanske lite dålig fantasi... Men å andra sidan är det väl ändå aldrig fel att ha flera av något som man tycker om? Jag bruklar i alla fall själv göra så...

Har Scrubs på i bakgrunden, jag förstår verkligen inte att det fortfarande går! Det har blivit för vuxet och för tråkigt att kolla på. I och för sig så gillade jag det inte särkillt mycket från början, men när man väl kommit in i det så var det ganska så skoj mellan varven. Men nu... Nej ruskigt tråkigt. Men det är ju klart, allt kan ju inte vara en barnlek, det är ju inte livet heller.

Neeej men jag får väl snoka vidare på facebook å alla andra tusen communitys som finns tills jag blir trött!
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0