Farsdag <3

Medans mamma och pappa sitter och kollar på Shoppoholic, så hamnade jag här. Sitter nere i Ljunghusen med mina föräldrar och alla djuren. Idag är det en riktig innesittar kväll. Det har regnat lite från och till hela dagen men just idag är det otroligt mysigt!
Jag hade köpt flanellskjortor till pappa, tre stycken. Han tyckte om dem och ja de är ju varma och sköna nu på hösten/vintern så jag tyckte tre stycken i olika färger var lämpligt. Lägger upp bilder på dem senare! För tro det eller ej men jag har faktiskt min kamera med mig idag. Ska lägga upp en del på facebook också från förra helgen å sådär!
Har återigen fått Stamp on tehe ground på huvudet idag, ni vet låten som Italiobrothers har gjort.. Eller ni vet inte? Okej lika bra å lägga upp videon här då:
Visst är den bra? Man blir sååå glad av den! I alla fall så tycker jag det!
Nej, ut och snoka lite på facebook innan det är dags att bege sig hemåt!
Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0