Jobbdag 2

Förstår inte varför jag tvingar mig själv att gå upp vid nio egentligen..eller jo kanske lite. Jag har ju trots allt Kola som ska ut på sin långa morgonrunda när jag börjar 13.30. Men ändå... Fast det kan ju vara skönt att vara hemma lite också så jag antar att det bara finns fördelar med det.

Snart dags att äta lite igen så jag inte håller på att dö av hunger ikväll!

Jag vill åka till London... Helst typ NU! Men det får vänta tills december, ska prata med Charlotte om det på fredag så håll tummarna för att det går vägen! Lite myspys i London är aldrig fel! Å nej jag vet inte varför jag har hakat upp mig på London och England men jag trivdes så ooootroligt bra där när jag var där i Januari. Då bör det även tilläggas att jag var där cirka 26 timmar.. Å ändå hann jag älska både staden och landet!



Avslutningsvis tänkte jag bjuda på den här underbara låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0