Weekend over



Då var denna helgen över och jag måste säga att jag haft en fantastisk helg.

Fredagen var ganska lugn eftersom jag jobbade, så det blev en film och lite pizza hemma hos John.

Lördagen tillbringades nere hos pappa några timmar på dagen i det underbara höstvädret! Givetvis blev det en långtur, och för en gångs skull frös man inte av blåsten!

Kvällen tillbringades hemma hos Johns mormor och morfar! Det var verkligen en suverän och suuuuupermysig kväll! Maten var underbart god, lite roliga sällskapsspel och några goda drinkar! Herregud vad mysigt vi hade det!

Även igår blev det en sväng ner till pappa, vädret var väl inte lika mysigt då, men en strandtur lite god mat och bara att ta det lugnt är mysigt nog!

Idag ska det tvättas, städas och tränas litegrann! Det blir jobb på onsdagkväll så det är lika bra att tvätta idag, annars skulle jag ju gjort det på onsdag. Menar, så slipper jag tänka på det mer denna veckan i alla fall!

Men nu, lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0