Efter en ganska seg och lite småtung dag ä...

Efter en ganska seg och lite småtung dag är det nu dags för sängen. Jag ska erkänna att datorn lockar något heeeelt otroligt men risken finns att jag blir sittandes där till tre inatt igen. Som tur är finns mobilbloggande, så idagbehövde jag inte ens lyfta på rumpan för att uppdatera. För övrigt vann jag idag min ANDRA kenovinst! Ytterligare fem spänn! Gött mos, bara fem spänns minus idag också! Man ska vara tacksam för det man får, eller hur? Som jag sa igår (kanske inte här men på fb) så är detta bara början på mina miljonvinster :D. Just nu sitter ni bara därhemma och småler för er själva och tänker, jaja drömma kan hon ju... Men ni ska få se ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0