New week

Jaha då var denna veckan och denna helgen över, eller ja inte riktigt men om tio minuter.

Jag fick en liiiien släng av förkylningen John hade i fredags men efter att ha kurerat mig hela dagen innan jobb på friskis så kände jag mig ganska mycket bättre igår. Fast det jag oroade mig mest för var att jag skulle vara sjuk på mitt långa kb pass. Men nej, jag klarade mig och gårdagen på Kb var helt okej, ganska lugnt i och för sig. Men kanske kommer folket snart igång igen!

Idag har jag varit heelt slut i rutan. Halvsovit hela dagen fram till halv sex när jag hämtade hem John igen. Så vi stack till Ön och åt en pizza, hem och vila och nu har vi nyss kommit från bion. Vi såg Wallstreet. Jag tyckte faktiskt den var helt okej. Det blir nog ingen favorit film och troligtvis kommer jag inte se den igen... Men den var ändå helt okej!

Nej nu kallar sängen, jag kan knappt hålla ögonen öppna!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0