Well well

Den där supertidiga morgonen slutade i alla fall med att jag fick somna om lite halvt några timmar till, men hela dagen har jag varit heeeelt slut! Vettetusan varför så mestadels har jag suttit framför min nya underbara och vackra dator:



Det saknas lite grejer i den än, men sen blev den å andra sidan hämtad igår! Äntligen ska det hända lite grejer!

Uss, jaha. Jag är trött. Fruktansvärt trött. Fast John kommer snart, å jag ska ner med Kola och ja sen ska vi hem en sväng till John idag! Ska bli kul att se hur fint han har fått det efter allt han ordnade i söndags!

Neeej men nu ska jag datanörda mig lite till med min nya underbara dator <3 Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0