Aj aj aj!

Ja å lite gnäll till.. så har jag nog låtit hela dagen ungefär.. tur jag varit ensam den största tiden. Jag borde nog verkligen få en läkartid för dne här huvudvärken, den blir värre och kommer oftare. Får se om jag har ork att ringa imorgon.

Usch, dag har inte heller varit någon superbra dag, jag undrar verkligen vart min tur tog vägen? Den bara försvann... Aja, jag får väl hoppas att den hittar mig snart igen. Lite tur hade verkligen inte skadat nu!

Men allt är inte svart, jag tror jag har kommit på lite saker jag ska söka till våren, och ja sen får vi se om jag väjer att gå eller inte. Kanske har livet rett upp sig lite då. Det hoppas jag i alla fall!

Nu ska jag kolla Skånefruar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0