Blue monday

En flugsvamp jag hittade hemma hos pappa.



Då var helgen över, och efter trevligt födelsedags firande, bakefyllemat, film och ett ömmande magsår så är helgen slut igen. Ganska mysig helg om man bortser från magsåret som gick upp lite. Kanske är dags att börja ta hand om sig själv igen...

Idag var det en sväng nere hos pappa. Dags att hämta hem min lille bebis! Men jag och mamma hann med en liten runda i Trelleborg också. Spana runt lite och ja.. softa helt enkelt!

Hemma hos pappa kom vi på att både Kola och Zeus har fyllt år! Å vi hade glömt det! Fy på oss! Så på torsdags ska de firas hemma hos mig. Så vi är ett litet gäng som ska dricka kaffe, äta tårta och småprata!

Ska bli så hiiiiimla mysigt!

Hoppas det är bra med alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0