Jag kom precis på en ganska så läskig sak....

img_1286 (MMS)

Jag kom precis på en ganska så läskig sak... När jag var liten, så drömde jag att jag bodde p regementsgatan, i de där rosa huset som ligger i korsningen mellan regementsgatan och mariedalsvägen. Det såg ut ungefär som det gör idag, fast vad jag vet så såg det inte ut så då... Jag bor ju faktiskt inte alls så långtdärifrån och varför jag kom på det JUST nu har jag inte en susning om. Men lite obehagligt var det allt. Jag kanske ska tillägga att jag inte varit just i det området under min barndom heller, så hur det kunde bli så i knoppen det har jag ingen aning om alls. Jag var bara tvungen att dela md mig av min smått läskiga upplevelse! Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0