And then we just fall asleep

Ja snart så får jag åka hem och sova och glo lite på BB. Kaaanske missar jag halva, men det är smällar man får ta när man jobbar kvällar ibland. Bara lite småångest att gå upp tidigt imorgon igen, eller ja idag gick jag ju inte upp tidiigt men jag hade lika gärna kunnat övernatta här idag haha. Men neej, så skoj ska vi inte ha det :)

Imorgon kommer jag ha en mysmorgon med världens bästa Arlinda, yeeey! Så morgondagen kommer säkert bara springa iväg! Men när morgondagen är över kan jag börja bli nervös.. Jag är redan ganska så stressad inför torsdagen. Jag ska nämligen till tandläkaren och dra ut en av mina sneväxande visdomständer... :|. Inget jag direkt ser fram emot. Men det har blivit uppskjutet lite väl länge nu så på torsdag efter jobb är det kört! Men man får väl glädja sig med att det bara är en av dem som inte vill sig, det hade ju likagärna kunnat vara fler!

Nej nu ska jag spana lite innan det är dags för kassan! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att du är duktig som jobbar så mycket, så tidigt och sent =)! Och lycka till med visdomstanden! jag har en som jag också hade velat dra ut för tänderna där nere framtill börjar trängas och det kan sluta väldigt fult.. haha, usch, tänder är inget roligt problem! Sov så gott söta du :)

2011-04-05 @ 22:10:48
Postat av: Anonym

Måste säga att du är duktig som jobbar så mycket, så tidigt och sent =)! Och lycka till med visdomstanden! jag har en som jag också hade velat dra ut för tänderna där nere framtill börjar trängas och det kan sluta väldigt fult.. haha, usch, tänder är inget roligt problem! Sov så gott söta du :)

2011-04-05 @ 22:12:11
Postat av: Alice

Ja det tar lite på en att jobba knepiga tider men så är det. Det har sina fördelar också :-) tack, den där visdomstanden har trängt ihop eller snarare ut en av mina tänder i nederkäken så det ska bli skönt att bli av med den men det där med att dra ut den är inte så skoj ändå :-p. Men man ska väl vara lite nervös ibland haha :-). Ha en fin dag du!

2011-04-06 @ 09:46:34
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0