Before the movie

Normaltsätt så brukar jag sitta och häcka framför datorn tills det är sovdags. Men för att fira att det är lördag och kanskel ite för att ta kål på de hemska bakterier som härjar i min krater i munnen så tog jag mig två glas vin! Riktigt gott! Det behövdes idag! Nu öpnnade jag påskmusten.. Vilket kanske var liiiite liiite dumt.. Men vafan det är helg och jag har tappat 2-3 kg på en vecka för att jag inte kunnat äta. Så idag kunde jag unna mig det. Lite i alla fall! Måndag ska jag försöka komma igång med träning och motion igen! Jag saknar det såååååå! Ni kan inte ana!

Dessutom har jag hittat mina löparskor jag köpte för 1½ år sedan som jag tänkte använda för att motionera Kola med. Det längsta jag har kommit med dem är att gå långrunder med dem. Men så fort det slutar ömma ska jag och Kola ut och springa i pildammsparken! Heja oss!!!

Nu ska jag dricka upp min påskmust och glo lite till.. Sen ska jag sätta igång en film jag kan somna till!

Hoppas ni alla har en underbar lördag!

Natti!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Hoppas du sov gott!:)

2011-04-17 @ 07:43:22
Postat av: Alice

Nja det gick ju sådär med det... :(

2011-04-17 @ 11:23:56
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0