Bikini

Åh jag glömde ju berätta! Min bikini från Haléns kom i slutet av förra veckan men av någon märklig anledning så har jag inte orkat eller haft tid att prova den förrän tio i sju imorse :P . Jag tänkte mest på om underdelen skulle retuneras eftersom jag trodde den blev liiiite liiite för stor. Men jag testade den imorse och det var inte alls farligt! Kanske för en gångs skull slipper jag springa runt och dra ut den ur häcken hela sommarn :P. Överdelen var också underbart vacker på! Så nu kan jag skifta mellan att leka zebra och leopard i bikinin ;)



Men ett STORT minus till Haléns kundtjänst som INTE kunde ändra i ordern innan den ens gått iväg. Det enda de sade sig kunna göra är att skicka iväg en retursedel. Vilket företag kan inte själv ändra i sina kunders ordrar? Det har jag aldrig varit med om tidigare. Men någon gång ska ju faktiskt vara den första. Nej, bättring med det Haléns!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Vilken tur ! :)

Jo allt är bra här med.

Händer något kul ikväll?

2011-04-02 @ 11:03:57
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/
Postat av: Alice

Blir nog en lugnt kväll =) Själv då?

2011-04-02 @ 14:04:49
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0