Bloody sunday

Usch, ingen bra natt alls. Jag somnade till i två timmar och vaknade av dundervärk i käken. Envis är jag och vill absolut INTE ta värktabletter när jag ska sova, men jag hade efter några timmars envishet inget val. Idag känns det inte bra... Jävla skit.. Så om ni inte behöver ta bort era visdomständer så gör det inte! Denna smärtan önskar jag ingen!

Ska försöka klara mig igenom arbetsdagen och ikväll blir det bio. Har jag tur kanske någon kan ta min kväll imorgon, annars får jag stå ut de 5½ timmarna jag har då. Klarade jag gårdagen och OM jag klarar idag ska det nog inte vara några problem.

Ut och njut i det fina vårvädret.. Jag kan ju inte det idag..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0