Filosofen

Sitter här hemma och filosoferar i min lilla drömvärld som vanligt. Mesta dels har jag suttit och funderat över hur min blivande (möjligtvis inte speciellt nära i framtiden tyvärr...) lägenhet ska inredas och hur den ska se ut! Just nu är jag så jävla trött på min egen lägenhet så jag håller på att spy! Dessutom vill jag inte bo i en hyreslägenhet längre utan jag vill ha mitt eget! Men det är ju inte så jäkla lätt idag. Man ska helst födas till miljönär för att det ens ska bli möjligt!

Hursomhelst så vill jag inreda den annorlunda än det skit jag har här. Nja allt är väl kanske inte skit men mycket är jag så trött på. Så en nystart hade varit kanon. Istället för att köra i guldkanten som jag gjort härhemma så kan jag tänka mig lite gammeldagsmöbler som enbart är vita! Bord, soffa, vitrinskåp etc etc. Vit och gammalt! Har sett det hos en del vänner och jag tycker det är jävligt snyggt alltså! I denna stilen kanske:

Visst är det väl fint? Eller så må jag ah knepigt smak men det tror jag inte! Inte denna gången i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud nej, det är så rätt! Gulligt och gammaldags :)

2011-04-20 @ 11:52:18
Postat av: Alice

Ja jag tycker ju också det :) Vi verkar vara så lika du å jag, antar det är samma anonym som skriver ofta? =)

2011-04-20 @ 12:04:00
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, ja.. Det är samma anonym =) men jo, vi verkar ganska lika på nåt sätt!

2011-04-20 @ 12:14:34
Postat av: Alice

Hehe om inget annat gillar vi iaf lite samma grejer hihi!

2011-04-20 @ 12:19:59
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis :) gillar din blogg! Den är verkligen bra och rolig att följa :) det är som du skrev innan, på nåt sätt är det roligare att följa personliga bloggar än bara massa shopping och modebloggar ( som givetvis är roligt det med) men det är roligare att följa någons vardag lite sådär genom bloggen :)

2011-04-20 @ 12:39:45
Postat av: Anonym

Precis :) gillar din blogg! Den är verkligen bra och rolig att följa :) det är som du skrev innan, på nåt sätt är det roligare att följa personliga bloggar än bara massa shopping och modebloggar ( som givetvis är roligt det med) men det är roligare att följa någons vardag lite sådär genom bloggen :)

2011-04-20 @ 12:39:48
Postat av: Alice

Tack så mycket, vad roligt att höra! Jag försöker ju göra den lite intressant, men mer intressant än mitt liv blir den inte haha :P! Visst kan modebloggar också vara kul men ja som sagt man lär ju känna personen lite och det är himla roligt! Kul att ha dig som läsare i alla fall :D

2011-04-20 @ 12:50:43
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: maria

ja, hurra för vitt! det känns romantiskt på nåt sätt att ha massa vitt och gammaldags. jättefint tycker jag. sen om man vill ha lite färg kan man ju bara köpa en färgglad fet blombukett och placera i allt det vita :)

2011-04-20 @ 13:54:12
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Det blir så sjukt rent och snyggt tycker jag! Så ja så blir nog stuket i nästa lägenhet och ja när pengarna trillar in :p

2011-04-20 @ 19:06:48
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0