Godmorgon solen

Vaknade tidigt som vanligt idag. Det har blivit min och Johns grej att vakna tidigt hur sent vi än lägger oss. Dock kunde han sova liiite längre idag, så han fick ligga kvar!

Igår fick vi ett presentkort på bio i påkspresent av Johns mormor och morfar, tack så mycket! Så jag har faktiskt köpt biljetter för ikväll. Vi ska se Water for Elephants. Vi får väl hoppas på att den är bra, men syskonen Olofsson hade sagt det till John så det stämmer säkert! Vi får se ikväll i alla fall!

Igår var det filmdejt hemma i sovrummet med lite chips och påskmust. John hade fixat Ritualen med Anthony Hopkins.Jag får väl säga att det faktiskt var en av de bättre exorcist filmer jag sett som blivit gjord nu. Ingenting slår ändå The Exorcist som kom på 70-talet. Tänk så gammal den ändå är och så jävla obehaglig och skrämmande den fortfarande är. Men ja som sagt om ni gillar skräck och inte sett Ritualen så är det absolut dags! Helt klar sevärdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0