Godmorgon


Idag var jag uppe med tuppen, vaknade till vid fyra och tror inte jag somnade om. Klockan skulle ringa 05.20 så jag gick upp 05.10 och kunde ta det lugnt nu på morgonen. Äta i lugn och ro, klä mig i lugn och ro... etc. Ursäkta alla boende på Köpenhamnsvägen om ni vaknade av en dunderbas.. Det var bara jag som susade förbi påväg till jobb. Hög musik påväg till och från jobb är ett måste.

Idag är jag på bra humör! Jag har haft gymdisco till underbara sextiotals klassiker samtidigt som jag satte igång alla tv-apparater och kollade så det såg bra ut! Givetvis har jag sänkt volymen nu. Men än är jag på topp! Dessutom har här varit ovanligt mycket folk idag, kanske beror det på att vi har två pass som körde igång 07.00. Spinning puls och jympa medel. Fast det var ovanligt många här idag! Trevligt trevligt! Om någon timme kommer fina Arlinda in, så då ska vi ha myspys! Hoppas er morgon blir lika bra som min! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon pigga du =)! Vad roligt att höra att du är på så gott humör. Herregud, tio över fem... då hade jag aldrig kommit ur sängen levande! :P Skönt för dig!! Hoppas det blir en fortsatt trevlig jobbdag!

2011-04-29 @ 08:01:28
Postat av: Alice

Haha ja visst är det, normaltsätt gnäller jag ju mest här hihi! Känns skönt! Sen har jag världens bästa kollega här idag så dagen kan inte bli mer än underbar! Hoppas du har en kanondag tjejen! Kramar!

2011-04-29 @ 10:51:45
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0