Lovley sun

Ja som ni vet så begav jag mig ner till pappa tidigt idag! Jag har spenderat i princip heela dagen i solen, eller ja i alla fall fram tills tre då solen försvann från terassen. Det har varit en riktigt kanondag! Solen har varit lagom varm att sitta i och blåsten har hållt sig väck. Hundar och katter har myst på i det fina vädret och pappa vårstädade trädgården! Så nu börjar där bli riktigt fint!

Ikväll är det som sagt dags för bio! Ska bli mysigt! Ha en trevlig kväll mina vänner!


Pink sitter och filosoferar!


Sola sola sooooola!

Jag med världens bästa colliebrossa!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

sv: jaha okej! :D går du ofta på bio, eller? :)

2011-04-24 @ 22:26:40
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Anonym

Vad mysigt inlägg!! :) du ser ut att ha haft en supermysig söndag. Var filmen bra? Har hört att den ska vara jättebra! Robert Pattinson är ju med ;) ha det så bra! Kram!

2011-04-25 @ 00:28:42
Postat av: Alice

Ja det har jag haft också, sädär lagom mycket att göra och bara glassat runt i solen! Filmen var underbar! Du måste se den, Robert Pattinson blir nästan snyggare för varje film han är med i :P Ha det fin du! Kram

2011-04-25 @ 07:49:45
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0