Måndag

Då var det återigen måndag och för en gångs skull har jag kunnat sova ganska så bra inatt. Men inte konstigt, kroppen borde vara helt utslagen efter alla sömnlösa nätter och all smärta. Dock sitter ju smärtan kvar och jag lovade mig själv igår att ta tag i det idag. Tur jag har världens bästa arbetskollegor! Robin tar min kväll idag så jag får bukt med besvären. Tack Robin!

Så snart blir det duschen, ner med två maskiner i tvättmaskinerna så jag har lite rena kläder.. Sen kör älsklingen mig till Tandläkaren. Fan, hoppas de bara har bra saker att säga! Orkar inte gå och ha ont mer, det är fruktansvärt. Munnen är nog det värsta stället att ha ont på. Man blir verkligen handikappad! Dessutom blir jag smalare och smalare för varje dag..

Avslutningsvis ville jag visa en bild på min fina pojkväns tatuering som han gjorde i fredags! Visst är den väl fin?!


Jag ska försöka mig på at tta en närmre bild med min vanliga kamera sen, men vi börjar med denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0