Party party

Nu har jag suttit och tagit igen mig litegrann efter många utflykter på samma gång. SOm sagt så började dagen med en timmes runda runt i pildammsparken med John och vovvarna. Därefter lämnade vi av Keddy hos mamma och stack till triangeln för att köpa med oss lite god thaimat som vi kunde äta ute i solen på min gård! Riktigt gott och så himla mysigt att kunna sitta i tunna kläder ute!

John stack hem efter lunchen och jag satt kvar på gården och njöt av solen. Men efter ett tag bestämde jag mig för att det var dags för en långrunda till med Kola. Så vi gick vår vanliga ängdalarunda och därefter snirklade vi in på lite gator hit och dit. Slutligen drog Kola så mycket hem att jag gav med mig. Han är helt slut den stackarn!

Ikväll blir det 25års fest i Vellinge! Känns som om det kan bli en mycket trevlig kväll idag! Hoppas ni andrah ar det lika underbart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0