Påskafton

Vaknade tidigt som vanligt trots att jag inte la mig förrän två! Ibland känns det som om man har en inbyggd klocka i skallen. Så morgonen började med den dagliga morgonrundan för Kola, sen hamnade jag en sväng framför datorn och därefter bestämde jag och John hur vår påskafton skulle se ut idag. Min påskafton blev ändrad igår så jag ahde verkligen inte en aning om vad jag skulle göra. Så om en kvart ska jag möta upp mamma för en lunch, därefter ska jag "packa" in alla djuren i bilen och sedan beger vi oss upp till Stenlycke för att påska lite med Johns familj. Mysigt! Underbart väder idag också! Tyvärr känner jag mig dock lite småförkyld, inte skoj alls men det får väl gå över vet jag! Ha en trevlig påskafton så hörs vi senare! KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar:D

2011-04-23 @ 13:09:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Pia Cederström

Sorry! För det som hände....men som sagt inget att göra åt :( Så är det....Tyvärr! Allt för ofta....i alla fall för min del.

Du hade en trevlig påsk....och kanske till och med bättre!

2011-04-24 @ 08:00:26
Postat av: Alice

Så blir det ibland mor, inte mycket att göra åt. Det blev ju bra ändå =) Puss!

2011-04-24 @ 15:52:11
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0