Pildammarna


Godmorgon mina kära läsare!

Dagen började med en timmes powerwalk i Pildammarna med vovvarna. Jag vet jag varit där mycket nu den senaste veckan och jag minns att jag faktiskt går där oftare när vädret börjar lätta och det börjar bli vår/sommar och ljuvligt där! När det är vinter håller jag mig till smågator och kanske kanske Turbinen/Limhamnsfältet för att mina små älsklingar ska få röra på sig lite.

Igår var vi som sagt jätteduktiga jag och vovvarna. Jag räknade ut att vi gått i fem timmar totalt! SÅ nog fick vi rört ordentligt på oss igår. Idag blir det inte mer än max två eftersom jag ska iväg till jobb vid fyra. Inte jättetaggad just nu men det blir säkert bra ändå, alltid lite motigt innan och när man haft långledigt! Men jag är säker på att det kommer gå bra!

Nu blir det snart lite frukost! Mm så gott det ska bli!

Kommentarer
Postat av: B1

God morgon heting!

Fan att jag missar dig idag på jobb :( <3

2011-04-26 @ 11:20:02
Postat av: Alice

Åh jaaa så himla tråkigt snygging!! Men imorgon är det du och jag HELA kvällen!! <3

2011-04-26 @ 11:52:13
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0