Suck


Jag är trött, samtidigt som jag är rastlös och vill göra något. Men jag orkar inte. Så jävla tråkigt! Ja jag vet att jag är gnällig, men är jag sjuk eller har ont så är det faktiskt min grej att vara gnällig! Kan inte rå för det, även om jag vet hur otroligt irriterande det faktiskt kan vara med gnälliga människor. Men det får vara en av nackdelarna med mig. Min gnällighet.

Ikväll var det egentligen tänkt att det skulle bli bio, men inte tusan blev det det. För de filmer vi hade tänkt se hade slutat gå eller så har de inte premiär förrän nästa helg. Skoj! Så vad kvällen bjuder på det ve jag inte. Men ja, det får väl lösa sig.

Sitter just nu och lyssnar på Daddy Dj, herregud vad jag älskar den låten! SJukt mycket nostalgi! Påmninner mig även om en del andra låtar som också får mig att må bra. Tack för att musiken finns! Det är riktig kärlek, något bättre finns inte än musik!

Nu ska jag sitta och vara emo ett tag till tror jag, innan jag bestämmer mig för att göra något trevligt eller mindre trevligt. Ha en underbar fredag kära ni!

Kommentarer
Postat av: Therese rosvall

Vi ska på bio ikväll i malmö och se sucker punch :)

2011-04-08 @ 14:24:30
Postat av: Alice

Hoppas den är bra :)

2011-04-08 @ 14:39:52
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh! :D, vilken var den bästa filmen du har sätt på bio annars då? :)

2011-04-23 @ 10:38:55
URL: http://robinhoods.se/
Postat av: Alice

Då måste jag nog svara Avatar faktiskt =)

2011-04-23 @ 12:45:28
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0