Bloggar

Jag tycker seriöst att det är superduperskoj att så många har börjat blogga! Gamla klasskamrater, nuvarande vänner och folk man kanske egentligen inte känner vidare bra. Som jag sagt tidigare så gillar jag att läsa om folks liv, deras vardag. En av mina gamla gymnasiekompisar älskar att resa och skriver om alla sina äventyr i sin blogg ni kan läsa om henne här.

Maria skriver mer alldagligt om vad hon gör eller delar med sig av upplevelser eller musik hon gillar. Verkligen en lite annorlunda blogg man inte kan hålla sig ifrån!

Mina själsfränder som jag hittade på friskis skriver om sina liv, precis som jag. Kläder de gillar eller om något stör dem eller om något roligt hänt den senaste timmen! Ni är mina fina tjejer Cassie och Arlinda

Det finns givetvis fler bloggar jag läser, ja förutom kändisbloggarna då som jag bara kollar lite då och då.. I brist på annat! Men jag kan ju inte skriva hela listan här för då lär ni ju tro att jag inte gör något annat haha! Men ja, jag är glad att ni bloggar pojkar och flickor! Ni håller mig sysselsatt samtidigt som jag kan hålla koll på vad mina fina vänner gör. Speciellt nu när jag snart ska flytta!

Keep the good work up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0