En tisdagskväll sådär..

Märks att jag varit i skolan och att det varit fullrulle hela dagen. Jag är helt slut. Då menar jag verkligen HELT slut i kolan. Men jag gissar på att det tar ungefär en vecka för mig att lära mig använda hjärncellerna lite sådär extra igen sen tror jag att jag är inne i det! Jag har faktiskt suttit och skrivit rent mina anteckningar från gårdagen och dagens lektioner nu på min nya dator som jag fick installerat! Oh yes!  Ska nog in och ladda ner lite kursmaterial senare också så jag i alla fall har det i datorn, ska läsa igenom allt imorgon så jag hänger med! Tänkte ta det hyfsat lugnt denna veckan när lägenheten ändå är i kaos!

Just nu är det uppehåll och balkongdörren står på glänt och en liten nyfiken Pink springer ut där lite då och då.. Hon är ju ingen riktig ute katt men hon kan ju i alla fall få lov att gå ut på balkongen som för övrigt är gigantisk lite då och då!

Ha en bra kväll!














Kommentarer
Postat av: C

Du ser ut att ha kommit till rätt ganska bra! Så mysigt för dig att du har dina små djur med dig upp, då blir det ännu mer som "hemma" kan jag tänka mig! Kram och lycka till med skolan imorrn!

2011-08-30 @ 21:48:44
URL: http://ciccela.blogg.se/
Postat av: Alice

Jadå det har jag faktiskt, mest tack vare mamma för om inte hon varit här hade jag nog fortfarande bott i flyttlådor :P. Ja jag känner mig inte alls lika vilsen som jag trodde jag skulle, men det kanske beror på djuren det har jag faktiskt inte tänkt på tidigare! Tack så mycket, hoppas du också får en bra dag i skolan! Kram!

2011-08-31 @ 08:46:36
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0