Flytta ut, flytta in...

Jag är verkligen HELT slut i rutan, det känner jag nu när jag börjat slappna av. Det enda som återstår i min gamla lägenhet är lite städgrejer och skräp sedan är den tom och imorgon överlämnas den till någon annan. Jag kan väl tycka att det är rätt så skönt att ha EN dag mellan flyttarna. För jag är verkligen helt slut..
Snart blir det duschen för att sedan ta det absolut sista som sagt, lunch med mamma och i eftermiddag ska vi infinna oss i Halmstad för att vara med på besiktningen av min nya lägenhet och sen få nycklarna! Så för en dag så har jag två hem..eller ja tre om jag räknar med det som finns i Ljunghusen också! Fyra om jag räknar med mammas lägenhet som jag bor i för tillfället fram tills på lördag..
Aja, hoppas ni har en fantastisk dag. Det kommer troligtvis bli lite färre inlägg fram till jag skaffat internet och dylikt i Halmstad. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0