Godmorgon!

Detta är alltså min officiellt första lediga dag från Friskis.. Känns lite mysko men av någon anledning är jag ändå stressad? Förstår inte riktigt varför? Jag har all tid i världen på mig att städa och börja rensa men ändå är jag stressad. Jag i ett nötskal!

Gårdagen var som jag nämnde igår mysig. Det blev två lass tipp tippen i Ljunghusen. Jag förstår inte varför jag hade så otroligt svårt för att slänga saker som liten? Mina föräldrar fick inte ens slänga en teckning med ett streck på? Hmm.. weird! Men hur som helst så blev vi av med några säckar igår! Därefter mös jag bara i mitt gamla hem som snart på papper i alla fall får bli mitt. Adressändringen får jag göra dit så länge eftersom jag inte har någonstans att bo i Halmstad än.. Fördelen är ju att jag i alla fall kan adressen!

Några bilder från igår!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0