Matfen!

Enda dagen på ja jag vet inte men typ huuuur länge som helst, så hade jag ingen frukost så jag fick sno en av Johns kesella imorse halv sex. Jag hade ingen lunch att ta med mig så istället tänkte jag använda några minuter på min timme för att åka och handla någonting.. Men det slapp jag idag! Jag har välrdens bästa Cassie!
Imorse kom hon med frukost till mig, bullar och andra gottigheter! Så jag slapp leva på bananer hela morgonen! Vid ett räddade hon mig igen och kom med avocado, keso, fetaost och krutonger eller hur det nu än MÅ stavas! Visst har jag väl ändå världens bästa Cassie? Min ängel har hållt mig mätt hela dagen! Å dessutom har jag fått ha fint sällskap större delen av dagen, utan att hon ens jobbade! Tack gumman för att du är så fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha ja det är ju inget vackert foto

2011-08-10 @ 21:57:43
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0