När saker och ting lättar

Mina nära och kära är fullt medvetna om en av de många brister jag har. Jag jagar lätt upp mig för saker och löser saker och ting sig inte tillräckligt snabbt så tror jag att det ALDRIG ska lösa sig.. Ja och tyvärr är jag sån och tro mig jag har försökt att se saker och ting positivt. Men någonstans brister det för mig.
Hur som helst så fick jag idag reda på att jag kommer flytta in i en 2:a i Söndrum en liten bit utanför Halmstad senast den 1:a december men om jag har en riktig tur så blir det innan! Annars får jag stå ut med pendling i två månader, det kan jag nog fixa! Dessutom har den både tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin! Oh yes! Lyx? JAA!
Inte nog med detta, utan jag fick för några timmar sedan också ett mail av Friskis i Halmstad som frågade i princip när jag kunde börja... Ingen intervju? Ska ringa dem imorgon i alla fall! Så det känns ju som om saker och ting börjar lossna! Fantastiskt!
Hoppas er dag också varit bra så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter onekligen riktigt bra det här! Vilken lyxig lgh med alla vitvaror man drömmer om, haha :) Är glad för din skull!

2011-08-16 @ 22:37:57
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Susanne

åhh där ser du! allt löser sig! Super härligt!! nu kommer allt bara flyta påå fint och snart är du hemma igen ;) HEMMA i malmö (A) <3

2011-08-17 @ 20:40:20
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0