Sånna där dagar som idag

Idag vill jag bara sticka så långt åt pipsvängen det bara går! Jag är tröttare än tröttast, livet känns jävligt orättvist just nu för ingenting går som jag vill. Men det som inte dödar en gör ju en starkare, eller hur var det nu igen? Jag har en lång dag idag, inget jag känner alls för. Jag ska lämna av någon låda hemma hos pappa efter jobb och som det känns just nu tänker jag gå och lägga mig bland alla hundrarna och sova tills jag vaknar om några år. Det hade varit fantastiskt.

Jag vet att det inte funkar så, även om det hade varit skönt att gå i ide ibland. Men jag ska om jag känner mig lika trött gå och lägga mig där och sova, sova, sova! Ibland är det skönt att komma hem. Som jag sagt så många gånger förr så är Ljunghusen hemma och där mår jag bäst och om jag mår dåligt är det dit jag söker mig. Konstigt va? Nej, kanske inte.. Där har jag min trygghet i alla fall!

Ha en fin dag kära ni!

Kommentarer
Postat av: C

Det låter inte alls konstigt :) det är så det är! Hur gammal man än är så tror jag att man har en speciell känsla av trygghet kopplat till där man växte uppe! Och om man hade det bra när man var liten känns det såklart extraskönt att komma hem dit :) jag känner likadant! Usch jag hoppas att du finner en väg ut från alla bekymmer snart! Kämpa på :)

2011-08-10 @ 07:24:30
Postat av: Alice

Jo det är nog så.. Hemma är en riktig trygghet och jag har ju turen att ha kvar mitt barndomshem! Alla har inte den fördelen som du och jag har, så något ljust i det mörkahål jag hamnat i finns ju trots allt!



Tack för dina vänliga ord C! Jag ska försöka vända allt till det positiva från och med idag. Jag ska verkligen försöka. Inget blir väl direkt bättre av att sitta hemma och gråta en skvätt och tycka synd om sig själv. Jag får ta tag i det, i alla fall försöka! Så kanske det lättar! Tack för du är så gullig! Kram på dig!

2011-08-10 @ 07:38:24
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0