Stress på en fredag?

Njä det är väl inte så farligt idag och de flesta känslor jag hade igår har lagt sig faktiskt. Jag kan bara säga att det är skönt när människors sanna jag kommer fram, för det gör det så småningom! Men skit i det nu, det var igår och idag har jag inte tid att bry mig om sånna saker.

Dock kommer jag givetvis ha min fina mormor i tankarna, hon är fortfarande viktig. Men allt annat struntar jag i. Jag orkar inte vara irriterad på folk för de bara tar min energi och de är absolut inte värda den!

Idag ska jag se om det finns något mer som ska ner till pappa och sen ikväll ska jag träffa min fina Cassie! Vi har inte bestämt oss för vad vi ska göra helt säkert, men det troliga blir nog en tur till Malmöfestivalen! Den har ju sin start idag! Men vi får se :)

Hoppas ni får en fin dag mina trogna läsare!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0