Tung i knoppen

Jag vet inte om det är livet i Magaluf som satt sina spår men det tror jag inte.. Snarare stressen efter allt som komma ska. Har mycket att ta tag i fortfarande och ingenting lossnar riktigt säkert.. Hur som helst så känner jag mig lite tung i skallen idag. Trött och ja bara extremt superduper trött! Bara jag inte ska bli dålig eller något nu för det har jag verkligen inte tid med.

Idag ska jag slänga lite gammalt skit, inte speciellt mycket men lite. Sen ska jag väl börja städa upp lite i kaoset innan tjejen ska kolla på lägenheten. Inte för att hon ska ha någon av mina grejer men ändå. Usch ja, jag har en del saker som kommer försvinna sen och mycket skit som ska slängas eller skänkas bort. Gamla tavlor, prylar och säkert en hel del kläder. Fast som ni kanske vet så får jag lite seperationsångest när jag rensar kläder och skor.. så jag kan inte garantera att så mycket försvinner :P

Jag söker fortfarande lägenhet i Halmstad så ni alla vet.. OM ni hör något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0