Äntligen!

Jag som kan vara den mest positiva människan i världen kan ju som en del av er redan vet också vara den mest pessimistiska och ängsligaste människan i världen. Ja, speciellt när jag ahr dagar som igår. Men jag tror de dagarna är bra att få lite då och då, för man tar tag i saker. Jag kände nästan för att sätta mig ner och gråta över att jag inte kommer bli någonting, att livet är slut och att jag får sitta på något närköp i en kassa resten av livet. Ja jag är inte så gammal, jag har alltid hopp om att livet bara ska vända, för mitt liv är impulsivt och spontant, men även jag får ibland inse att allt inte händer av sig själv.

När allt såg som mörkast ut och när jag insåg att utbildningen i Malmö jag tänkt söka till hösten inte alls var vad jag tänkt mig, så dök det upp! Precis det jag velat jobba med fanns där och det mest fantastiska av allt är att jag inte behöver flytta från underbara Halmstad! Den finns här. börjar till hösten och det ska förhoppningsvis inte vara några problem alls att komma in! Håll tummar och tår för mig snälla, söta ni! Dessutom finns det möjlighet till utomlandsstudier sista året (tredje), och givetvis har de utbyte med London! Ja, vad är det då? Jag vill inte berätta det här än, jag vill prata med mina föräldrar så de får veta det först. Det känns mest rättvist! Men trots liteo säkerhet så tror jag faktiskt att det är detta jag ska syssla med! Yeeey!

Antar detär dags att packa ner det sista, för jag sticker ner till Malmö i eftermiddag. Jag som tänkte köra tidigt.. Aja. Viktiga frågor om framtiden kan ibland vara det som bör priroriteras! I alla fall när man som i mitt läge får livsångest ;)

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0