En irriterande måndag

Okej jag har verkligen försökt se den här dagen som positiv. Förutom att det varit grått och regnigt väder och huvudet värkt har jag verkligen försökt se allt ur ett positivt perspektiv. Ja, alltså det har gått ganska så bra största delen av dagen. Men just nu är jag förbannad på mänskligheten. Det rann liksom över litegrann av en skitsak. En "dam"inte vidare gammal precis stod före mig i kassan på ÖB, jag ahde båda händerna fulla och kärringen kunde inte ens flytta sin jävla korg själv! KÄRRING! Hur svårt kan det vara?

Inte nog med det så retar jag mig på en del människor jag faktiskt känner också. Jag tycker inte om att framstå som dum, men människor verkar skita fullständigt i det sålänge det inte rör dem själva! Låt någon annan verka dum, det är HEEEEELT OK! Skulle inte tro det va! What goes around comes around, right? Så nej, jag ska bara låta det vara men det retar mig.

Det här med att tro sig retar mig också något fruktansvärt, vad tror ni? Seriöst? Man får en ordentlig chans om man inte har goda anledningar till en andra, that's it! Bara så att alla vet det! Vän eller kärlek, spelar ingen roll. Visa att du är människa förfan och tro dig inte så mycket!

Nej fan, jag är pissed idag, så är det. Med alla dagar som positiv så får jag vara förbannad idag, så ni gör bäst i att låta mig vara idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0