En konstig känsla

Usch, idag är faktiskt ingen bra dag alls. Jag har försökt vända den till något positivt, för ja hur det än är så har jag faktiskt blivit en gladare och positivare människa överlag. Men just idag gick det inte riktigt, jag tänker för mycket igen. Jag bryr mig om småsaker och gör dem till stora stora grejer. Jag är sån, tyvärr. Önskar jag kunde ta allt med en klackspark, men det kan jag tyvärr inte. Dessutom är jag trött som en gris också, det gör nog inte saken bättre.

Jag blir så irriterad på mig själv ibland. Förstår inte varför jag ska bry mig om allting och analysera saker sönder och samman. En sak jag stör mig på hoppas jag kunna åtgärda inom en vecka. Inväntar svar när de är åter imorgon. Håll tummar och tår för att det går att ordna.  En annan sak jag också stör mig på får jag också invänta svar på tills imorgon, och om det inte blir som jag vill kommer det bli en jävligt jobbig vår. Suck och gnäll.

Tyvärr får ni det idag, jag kan inte få ut det någon annanstans. Idag är jag deppig, ledsen, arg, orolig och irriterad på samma gång. Det stör mig. Det värsta är att jag faktiskt försökt förneka att jag är det hela dagen. Men ja, nu gick det inte längre. Fy fan för sånna här dagar de klarar man sig bra utan!

Kommentarer
Postat av: C

Det blir säkert till det bästa ska du se! :)



Såg bilderna från London, såg så mysigt ut! Sköt om dig, kram!

2011-12-26 @ 23:01:41
URL: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0