Färdigpackat!

Sådär då vart naglarna fixade, maten intagen och både Skåne-och Londonväskan är packade! Fantastiskt skönt! Jag beger mig ju neråt skåne under morgondagen för lite julmys hemma hos Michaela på kvällen och mys med familjen och frugan innan det är dags för London på måndag! Ja om ni nu skulle ha missat alla hundrafemtioelva inlägg jag skrivit om London!

Sitter och funderar på en sak jag kanske ska göra, men ibland kan det bli för mycket. Ja och sen tänker jag för mycket, men just nu känns det bra så man kanske ska göra det? Men för att inte ångra mig sen så avvaktar jag nog någon dag till ;). Mitt projekt jag skulle göra idag har inte blivit gjort än, men jag har ju några timmar på mig än! Det ska göras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0