Flytta till Malmö?

När jag flyttade från Malmö var det faktiskt med världens största klump i bröstet och jag funderade många, många gånger på att inte göra det. Jag funderade på att fega ur och stanna i min trygghet. Men jag gjorde det inte, jag fullföljde det jag påbörjat.

Visst har det skett många stora förändringar i mitt liv sedan jag gjorde det beslutet. Många tråkiga saker, men samtidigt så blev det här början på ett nytt liv.

Nu har jag snart bott här i tre månader, och man kan väl säga att jag bott in mig. Ja jag har till och med bott in mig så pass mycket att jag nu vet att jag inte kommer flytta tillbaka till Malmö något mer. Jag är färdig med Malmö. Det ger mig absolut nada.

Jo jag har vänner och familj där, men de har jag kvar även om jag bor 17 mil ifrån dem. Jag hoppas på det i alla fall? Här slipper man idioter som ropar efter en på gatorna, man slipper alla skottlossningar som sker såväl på dagtid som på nattetid. Man slipper vara rädd här, ja än så länge i alla fall.

Förutom det så har jag det hur lugnt och skönt som helst härute. Jag trivs fantastiskt bra och ja, jo jag ska till england men efter det tror jag att jag åker hem hit igen. Halmstad är numera hemma.

image description

Kommentarer
Postat av: C

Vad skönt att kunna konstatera en sån sak, och vad skönt att du trivs så pass bra. Halmstad är en oerhört mysig och trevlig stad, mina kära kusiner bor borta på Kärleken om du vet var det ligger! En bit från centrum tror jag. Supermysigt folk generellt i Halmstad! You go girl :) kramis!

2011-12-14 @ 01:08:46
URL: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0