Hola mis amigos!

Godmiddag mina fina!

Hoppas ni sovit gott och fått en bra start på er tisdag! Själv vaknade jag inte sådär superutsövd, jag har hört vinden vina(ja hur det stavas vet jag inte) under hela natten MEN jag har vaknat på ett fantastiskt humör idag! Nej, vadj ag vet har det inte hänt något speciellt, inte än iaf men det var bara så fantastiskt. Vaknade glad och sjungandes (när jag är sådär extra bra humör trallar jag hela dagarna).

Det vart den vanliga strandturen med Kola, dock fick han för sig att attackera en gubbe som gick där.. Sådär smått skämmigt. Ja alltså han är snäll, han vill bara busa men han kan ju se ganska så farlig ut.. Men ja han sa inget iaf, men jag skämdes ändå. Så kan det vara att ha ett busfrö!

Nu ska jag strax byta om för ett gympass! Därefter ska jag lyxa till det och handla på Maxi (handlar alltid på Willy's annars), det ska bakas lussekatter och göras paj ikväll när jag fått ny spis och ugn! Wohoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0