Idag är jag fundersam. Ganska så mycket fö...

img_4090 (MMS)

Idag är jag fundersam. Ganska så mycket för en gångs skull. Haha nej jag skoja jag är ju alltid väldigt tänkande som ni vet. Jag tror på ju på ödet, och ja jag tror att allt som händer har en mening. Just nu händer det faktiskt ganska så mycket kul i mitt liv och mycket utöver det vanliga. Jag älskar mitt liv när det är så, för det är just så jag vill att det ska vara! Ibland blir saker lite feltajmade dock och det kan störa mig.. Men ja då kommer ju frågan om vad ödet vill? Jag sa ju att jag tror på ödet men om ödet gör det "feltajmat" var det kanske inte meningen? Eller är det så enkelt att man ska göra vad som finns i ens makt för att tajma det? Jag vet inte för vilket svar jag än väljer så säger jag emot mig själv. Men än så har jag en bra känsla i magen. Hoppas den stämmer, den brukar göra det. Men det brukar också hjälpa när ni håller tummarna för mig, orkar ni göra det igen? Jag vill ju så gärna detta, det är faktiskt min tur nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0