Jag har ljugit...

Ja så tycks det tyvärr ligga till just nu. Visst det är ingen stor grej men jag är faktiskt uppfostrad med att man alltid ska säga sanningen. Ja i alla fall i de fall då man faktiskt kan vara helt ärlig utan att skada någon, och detta är nog en sådan sak. Kanske ganska så obetydlig för er, men rätt ska ju trots allt vara rätt.

Ja jag har ljugit. Håret blev visst lite svart.. Jag trodde det inte riktigt själv, men jag kunde nu under kväller se att det faktiskt hade sina ställen det var i princip kolsvart på. Heja mig. Haha, erkänn att ni blev ni lite smått irriterade på mig ;) I just had to!



Ska nog ta mig några knäckemackor innan jag lägger mig, och ja jag vet att man inte ska äta såhär sent men det blir så när man tränar och ja är hungrig! Här byggs det minsann muskler :P. Sms-inläggar från sovrummet senare!

Kommentarer
Postat av: P

2011-12-08 @ 09:12:00
Postat av: Pia Cederström

Och......du ska bara ha ditt röda henna...då är du min Alexandra! Jag började färga ditt mörka hår som 10-åring. För att du skulle förverkliga min dröm med detta underbara röda hår :) Vilket du gjort i många år sedan dess :) Men....som sagt du är en henna tjej! Så är det! Eftersom jag är blond....funkade ju aldrig det på mig :) Försökte en gång men....resultatet kan du ju bara tänka dig! Men rött hår är bara så.....wow. Så hoppas du tar det tillbaks igen en dag. Min prinsessa ska vara rödhårig....så det så :)

2011-12-08 @ 09:17:46
Postat av: Alice

Sv: Ja jag vet mamma, någon gång kanske! Men just nu trivs jag faktiskt himla bra i mitt hår som det är nu :) Men det röda kommer säkert igen, men du får inte glömma att jag faktiskt var rödtott i hela 12 år.. ;)

2011-12-08 @ 11:04:52
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0