Nej jag har inte gett upp

En del av er kanske undrar ifall jag lagt ner tankarna på att bli Miss world Swdden? Svaret är nej. Livet har ju dock varit lite turbulent upp och ner och jag har rest relativt mycket och om 4 dagar beger jag mig till London för lite julshopping och julmys med mamma. Men nej jag ahr inte gett upp. Min vikt ligger mellan 52-53 kg konstant, jag försöker röra mig så mycket som möjligt samt äta hälsosamt. Men visst jag erkänner, den här veckan har jag krängt lussekatter som aldrig förr, men ack så gott. Tur julen snart är över så man kan undvika sötsaker ;)

Hur som helst, jag tränar och står i även om motivationen tryter lite då och då. Idag är en sådan dag och jag har hela förmiddagen försökt komma på orsaker till att inte gå och träna. Men nej, jag har ingen bra anledning att hoppa dern så om några min beger jag mig till gymmet. Sen är det bara morgondagens träning kvar också, det kan jag nog överleva!



Kommentarer
Postat av: herbert

You easily can be nominated miss sweden, miss world but most of all mis charming my friend! :) so keep on going. only the sky can stop you!

2011-12-15 @ 14:04:05
Postat av: Alice

Aw ur so sweet Herbert, thank u soo much! Ur comment made me really made me happy today. :)

2011-12-15 @ 19:50:20
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0