Ni får INTE avsky Rihanna

Okej jag är fullt medveten om att söta, rara Rihanna ställde in sin konsert i Malmö för någon månad sedan. Jag förstår också att man blir förbannad när man inte får pengarna tillbaka och alla förväntningar krasar etc etc.. Jag hade tur som inte skulle gå och se henne, och alltså inte köpt en biljett. Jag kanske också hade avskytt henne då. MEN nu var det inte så, så jag älskar henne och ännu mer älskar jag hennes nya album Talk that talk.

Detta kommer vara den perfekta julklappen till alla musikälskare (ja om man nu gillar sånt här förstås, jag är lyckligtvis allätare)! Mina personliga favoriter från albumet är You da one (klicka på låttitlarna så öppnas de i Spotify) och Fool in love, men albumet rakt igenom är fantastiskt!

Jag lovar, det är många, många år sedan jag hittade ett HELT album så är så bra som Rihannas! Hon har verkligen lyckats! Ni kan lyssna på hela albumet på Spotify -->HÄR<--.

Håller ni med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0